Dostawa i zwroty

Zamówienia złożone na razorpit.sklep.pl realizowane są po otrzymaniu przedpłaty.
Po wysłaniu zamówienia, drogą mailową wysyłana jest faktura pro forma z numerem zamówienia. Wpłat należy dokonywać bezpośrednio na nasz rachunek bankowy w PKO Bank Polski nr 15 1440 1387 0000 0000 1635 6597 w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.
"Zamówienie nr xxxxxxx"

Zamówienie złożone na razorpit.sklep.pl możemy dostarczyć na dowolnie wskazany adres na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX. Czas realizacji 48h.
Wszystkie produkty możemy dostarczyć bezpłatnie do naszego biura przy ul. Żelaznej w Warszawie, aby skorzystać z tej opcji dostawy należy w zamówieniu wybrać "odbiór osobisty".
Odbiór osobisty - 0zł
Kurier - 15,50zł
Wszystkie możliwe dla danego zamówienia formy dostawy będą widoczne na etapie jego finalizacji.
Jeżeli uznają Państwo, że zamówiony w naszym sklepie produkt nie spełnia Państwa oczekiwań - zapewniamy bezproblemowy zwrot należności za ten produkt w ciągu 14 dni od daty jego zakupu bez podawania jakiejkolwiek przyczyny (dotyczy konsumenta).

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Pragniemy poinformować, że:

1. Ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi być przesłany w oryginalnym opakowaniu nienoszącym śladów otwierania wraz ze wszystkimi elementami (akcesoria, instrukcje itp.). (podstawa prawna: art. 38 pkt 5 i 9 ustawy o prawach konsumenta)
2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
3. Wraz z odsyłanym produktem należy odesłać oryginał lub kopię dowodu sprzedaży – paragonu fiskalnego, faktury.
4. Zwracane produkty muszą zostać starannie zabezpieczone na czas wysyłki i zapakowane w sztywne, kartonowe pudełko. Odpowiedzialność za szkody wynikłe na skutek źle zabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
5. Bezpośredni koszt odesłania (zwrotu) Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy ponosi Konsument.